piątek, 1 czerwca 2018

10 GHz RS a stacji z SP nie słychać!

Dzisiaj w godzinach wieczorowych pojawiła się burza w centrlano-zachodzniej części Polski. Ostatni tydzień spędziłem z montażem nowego trv na 3cm który przeleżał około roku a może więcej w szufladzie u kolegi Marka SP4ELF:) - ze względu na brak PA. Podczas montażu i pomiarów pojawiły się pewne problemy ale o tym w następnej relacji. Dzisiaj skończyłem około 18:00 i wyniosłem zestaw na balkon. Odpalam sprzęt i po przeszukania pasma szok!!!!!! SR7VC z raportem RST 454. Jako że jest 1 czerwca - Dzień Dziecka otrzymałem prezent:) Po kilku telefonach do Marka SP4ELF  i prób z Aleksandrem RA2FGG  cała akcja zakończyła się odbiorem bikona SR7VC na 10368880. Po odebraniu bikona SR7VC  próbowałem spotować go na czat ON4KST ale niestety nie potrafię (jeżeli koledzy wiedzą jak to zrobić to proszę o info na riv.) Przeglądając zalogowane osoby na czasie niestety ze smutkiem stwierdziłem że stacji z Polski nie ma. Próbowałem zrobić łączność z kolegą Norbertem DL4DTU ale nie wyszło, tak samo jak z Aleksandrem RA2FGG!
Zestaw wygląda tak:

Konkluzja jest taka, że zbyt mało stacji śledzi pasmo 10GHz a szczególnie w porze RS. Kolega Robert SQ8AQX jest aktywnym uczestnikiem pasma wraz kolegą Aleksandrem RA2FGG.
Panowie czekamy na was! Cała Poska słucha 10 GHz -  w myśl popularnego hasła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz